Wednesday, October 10
























Shirt:Zara Man / Pants:Bershka / Jacket:VeroModa / Shoes:Mango 

Ugani kaj!? Majica, ki jo nosim je Igorjeva ;-) Sem na vrhuncu pms-a in seveda temu primerno se pocutim ekstra debelo, zato so udobne (nove) Bershkine hlace in Igorjeva majica, nekaj najbolj udobnega/prijetnega kar sem nasla v omari. Bila sva v mestu in se zabavala, sprehajala po starem delu Rennesa.. ko sva se vrnila domov, sem nama pripravila doma narejeno pico - ja, vem! to mi res ne bo pomagalo shujsati ampak si res nisem mogla pomagati... moja gurmanska dusa mi ni dala miru, lol. Jutri imam ure francoscine z mojo privatno profesorico, nato pa me caka ciscenje saj v petek pricakujeva obisk... upam da mi bo vmes ostalo dovolj casa za novo outfit objavo. Zdaj pa mi povejte po resnici - rade smuknete v njegova oblacila? Priznajte, da je obcutek tako prijeten! (pa se luskane smo videti v oblacilih, ki (ponavadi) visijo na nasih telesckih).

Guess what!? I am wearing Igor's shirt ;-) I am pms-ing and feeling extra fat, so I just wanted to wear something comfortable and this new pants from Bershka and Igor's shirt, definitely are very cozy & comfy. We went to the city and have some fun and when we came home I made pizza - yes, I know - won't help me lose my weight but I just had to do it.. for my gourmand soul ;-) Tomorrow I have french class with my private teacher and later I have to clean the house because we get visit on the friday... hope in between there will be time to do new outfit post. So, tell me the truth - do you like to wear his clothes? Aren't they the most cozy things ever? (and we look so cute in them!)

15 comments:

  1. JOJ kere hlače dobre! si pa fajn spet vse zadela skupaj, všeč mi je motiv na majici, kao verižica :P

    ReplyDelete
  2. Hudoooo! :) Edn tvojih boljših outfitov .. Majčka, hlače, jakna .. superca! :)

    ReplyDelete
  3. Hlače su savršene! Slike standardno odlične. :)
    A šta da ti kažem, kriva sam. Čim nisam uz njega spavam u njegovoj majici ili košulji, a ima jedna koja je sada već više moja nego njegova. :D A i istina, u tome se uvijek osjećam sitno, sve što ovako nisam. ;)

    ReplyDelete
  4. paše ti igorjeva majca ;)js si tudi velikrat sposodim njegovo majco, sam nikol je pa še nisem oblekla za v javnost :D

    ReplyDelete
  5. Zelo dober outfit, pa fotke tudi. Tak spontane zgledajo.. Majica pa sploh ne izgleda da je moška, tako dobro si jo skombinirala (:

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. Autfit super, mada bi bilo prikladnije da imas nesto drugo od obuce jer su ove sandale previse lagane za takvu kombinaciju. Probaj kako ti stoje siske, imas previsoko celo da bi bila bez njih.
    P.S. Slazem se sa prethodnim komentarom.

    ReplyDelete
  8. If I understand well, all you wags wants of us is to believe you all are a normal girls. And all you actually do all day is posing and then telling that your lifestyle is hard. Find yourself a real life. A life in which you actually doing something, more or less useful, but in any case, a life where you are not parasites to your men.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am finishing my university, going on the French classes, working on different projects... and yes I also pose for this blog.
      I have a very interesting, real life and I am very satisfied with it.. but I do respect your concern for my private life.

      Delete
  9. Odlicna si,ali mali savet ili misljenje, mislim da treba da napravis shishke :)
    Celo bi ti lepse izgledalo:) ne moras ovo da objavis

    ReplyDelete
  10. Ful lep outfit, comfy hlače v kombinaciji s sandalčki zmagajo :D

    ReplyDelete
  11. Such fun pictures, I love your pants!

    www.fashioncontainer.com

    ReplyDelete
  12. ful so mi vsec hlace! luskan outfit in blagor da je se tok toplo za odprte cevlje..tuki se je kr neki na hitr shladil :(

    ReplyDelete
  13. You are gorgeous. Love your blog. Follow you on bloglovin
    the-stuff-i-like.com

    ReplyDelete