Sunday, October 7

{LOOKBOOK} DIFFERENT GIRLS, DIFFERENT STYLES




















Tokrat svoj prostor na blogu delim z lepoticko Enoro. Enora je punca enega od Igorjevih soigralcev in moja nova francoska prijateljica (pa se soseda za povrhu). Za svoje privatne zadeve je potrebovala nekaj svojih slik, zato sva se odpravile do enega od parkov v Rennesu. Po dezevnem sprehodu skozi park sva nasli ta kreativen, majhen koticek. Vsakic znova sem srecna, ko najdem nov, zanimiv del Rennesa in na mojo sreco jih je veliko. 
Na poti domov sva nasli pekarno (ki je bila hvala bogu odprta na nedeljo, vse drugo je namrec zaprto) - super pekarno. V njej definitivno pecejo/prodajajo najboljsi kruh kar sem jih kdaj poskusila. Kupila sem tistega z belo in crno cokolado, pa enega polnjenega z chorizom za Igorja in seveda se zdravo verzijo kruha - polnozrnatega. 
In, kako vam je vsec danasnji post? Bi vam bilo vsec vec gostov na blogu v prihodnosti?

This time I share the place on my blog with beautiful Enora. Enora is a girlfriend of one of Igor's team mate and my new French friend (and neighbor). She needed a few photos of her for a personal needs so we went to the park in this rainy day and found this creative, little corner. Every time when I found some new, cool place in Rennes I am so happy and there is plenty of cool places in this our new "hometown". 
On our way home we found such a great bakery, with the best bread I have ever try! I bought bread with white and dark chocolate, bread with chorizo for my boo and I had to buy one healthy - whole grain one.
And, how do you like today's post? Would you like to see more guest on my blog in the future?

10 comments:

  1. vedno nasmejana in simpaticna, top :)

    xo I.

    ReplyDelete
  2. Odlican post...a za taj hleb sa belom i crnom cokoladom ce mo se dogovoriti kako da mi posaljes. :)

    www.apfaboulous30s.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. You both girls are very pretty and have great outfits on :)

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. res super fotke! pa tvoje hlače so mi ful ušeč, oh <3

    ReplyDelete
  5. enake gležnjarčke imava! :) Super so, ne?

    xoxo

    ReplyDelete
  6. Great photos of you both! :)
    Can you say me where I can find the shoes of Enora?? Love them! <3

    xx.

    ReplyDelete
  7. mmm, to pa znajo biti res zelo dobro kruhi (: Tvoje slike so vedno tako pozitivne. Super.!

    ReplyDelete
  8. Fajne ste obe,stil od obeh top..pozz from rijana

    ReplyDelete
  9. Super su fotkice!

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Prvo, Enora ima prekrasne oči!! Drugo, tvoja bluza mi je predobra, nešto slično stoji i u mom ormaru, ali ukupno gledajući njen stil (od ova dva) mi je bliži. Lajkam goste na tvom blogu, ali čekam i kolumnu. ;)

    ReplyDelete