Saturday, October 6

{LOOKBOOK} SEEING GRAY












Dress(used as a skirt):Odbo /White&Grey Shirts:H&M  Bag:Vintage /Shoes:Zara

To je moj outfit za fantovo tekmo, pred nekaj dnevi. Namen je bil kombinacijo poslikati ze takoj na dan tekme, kar pa na zalost zaradi dezja ni bilo mogoce (vreme zna blogerjem velikokrat prekrizati nacrte). Ker sva bila danes v mestu sem se odlocila, da kombinacijo ponovim in jo tokrat v malce boljse vremenu poslikava. Malce je bilo ze temno, tako da kvaliteta slik tokrat ni bila najboljsa.... Obleceno imam Odbo obleko, ki sem jo pred tremi leti kupila na pocitnicah v Bangkoku in je se vedno eden izmed mojih najljubsih dizajnerskih kosov katere imam v lasti... kombinirala sem jo z preprostimi majicami, ker je sama obleka prevec elegantna za dnevni look in dodala Zarine gleznarje, ki so sicer ze od nekaj sezon nazaj a se vedno zelo trendni. Ta vikend sem sama, ker moj fant igra v Toulousu - kar seveda pomeni veliko potepanja, nakupovanja in uzivanja z mojimi francoskimi prijateljicami... Bom objavila na blogu kaj smo zanimivega pocele.

This is what I wore for my boyfriends match the other day, but it was unfortunately not posible to take outfit's photos on the day of match because of the rain. So I went to the city today and got a chance to take photos of it. It was already a little bit dark at the time we made them so thats the reason for not the best quality of them... I was wearing Odbo dress that I bought in Bangkok, three years ago and it's still one of my favorite designer's piece I own... I combine them with this booties from Zara, that are actually already few years old but still very trendy. I am the whole weekend alone because my boyfriend plays in Toulouse - and that means hanging around with my french friends.. I will post photos of what we were doing... 

12 comments:

  1. Lovely as always. However I would love to see you sometimes in brighter colours. Have a nice weekend. Uschi

    ReplyDelete
  2. Ful si lepa! Pa lepi outfiti!;)

    ReplyDelete
  3. Obleka (oz. krilo :-) mi je noro dobra.

    ReplyDelete
  4. Vedno rada preberem tvoj blog. Še več, včasih prav komaj čakam nov vnos. Oblekica mi je zakon.
    V Bangkoku pa lahko kupiš vse, in še več. :)Srečno.

    ReplyDelete
  5. Love the shoes so much! Great outfit :) x

    ReplyDelete
  6. You have a beautiful, honest smile! I just hate looking at blogs with pics of people looking all serious or overposing.

    ReplyDelete
  7. pogrešam rdečo šminko, (pa mogoče rdečo torbico) .... ;-) today i feel red očitno ;-) U.

    ReplyDelete
  8. Lajkam cijeli outfit, od glave do pete. ;)

    ReplyDelete
  9. Zelo zelo dober outfit <3

    ReplyDelete